Apassionant veritat, AmoR

Apassionant veritat, AmoR
hO Som ToT, Som FoC

dijous, 4 de març del 2010

L'existència és només present

Porto uns dies pensant com viure el present, ja que sé que pensant justament no és la forma de viure'l. Intento no pensar, però es clar, per deixar descansar el cap has de fer coses. Me n'he adonat, que la millor forma de viure el present és creant. Crear qualsevol cosa, es clar, però ha de comportar tasca mental i física. Per exemple, tocant un instrument (creant música), creant objectes i construint-los, fent esport i ballant (creant moviment). Hi ha altres maneres, no només creant, ni aquests exemples, però a mi són els que millor em funcionen.
Començo a crear, i viatjo a un altre món. Potser es algu obvi per a qualsevol  però a mi m'ha costat arribar a aquesta reflexió. Durant el temps que estic creant, no existeixen problemes ni preocupacions, més que les de la mateixa tasca, estic completament al present, sense pensar en res més (ni passat, ni futur). I és aquí on passa la vida, just en aquest instant, etern i fugaç a l'hora.

Ja he descubert una gran finestra al present, ara em queda descubrir com viure el present la resta del temps...O simplement viure'l, i intentar no desconnectar més del necessari.

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to Beta by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro